Cherche contrat Issakhar & Zévouloun

Rédigé le Mardi 5 Janvier 2021
La question de Anonyme

Bonjour,

Je cherche la formulation d'un contrat Issakhar et Zévouloun

Merci beaucoup et Tizkou Lémitsvot.

Rav Gabriel DAYAN
39010 réponses

Bonjour,

Voici un des modèles de contrat :

הוסכם בזה בין ..............................  ובין הרב ..............................

שיהיה .............................. חלק הראוי בזכות למוד התורה ועמלו של הרב .............................. וכזכותו של זבולון בתורתו של יששכר וכמו שכתב החפץ חיים שתחשב לו כאילו לומד בעצמו ע"פ דרשת חז"ל על הפסוק "שמח זבולון בצאתך ויששכר באהליך".

הסכם זה יהיה באופן שאינו מגרע שכר הלומד כלל, וכמו שכתוב בספר שם עולם לחפץ חיים שער החזקת התורה פרק י"א ובספר כתר ראש לגר"ח מוולאזין שכתבו כן.

ולכן קיבל ע"ע .............................. לתרום ל .............................. סך.............................. לחודש ..............................

בזכות זה יזכהו השי"ת לראות רב נחת וב"ב עוסקים בתורה ובמצוות ולאריכות ימים ושנים טובות בבריאות גופא ונהורא מעליא עם רב אושר ועושר עד כי יבוא שילה בביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.

וע"ז באנו על החתום יום ..............................

..............................       ..............................

Rav Sitruk - Vision Juive & Biographie

Troisième livre de Torah émanant de celui qui fut le Grand-Rabbin de France pendant 21 ans, Rav Yossef-’Haïm Sitruk à laquelle nous avons ajouté également une belle Biographie.